PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Azok a kesze- kusza gondolatok :)

2010. január 4., hétfő

Azok a kesze- kusza gondolatok :)

Miért van az, hogy ha leülök tanulni, akkor mindenre tudok koncentrálni, csak éppen arra nem, amire kellene?
Tegnap is például elővettem a természet ismeretet, és mit ad az ég? Megszállt az ihlet, és vagy fél órán keresztül rajzolgattam különböző terveket saját kreálmányaimhoz.
Később estefelé pedig írói múzsám küldött egy csókot homlokomra és írtam egy " verset" vagy prózát vagy nem is tudom mit, de az biztos, hogy elég érdekesre sikeredett. :) Vagyis írói stílusomtól elég messze áll.
Majd pedig egy folytatásos történethez kezdtem hozzá, aminek az első része el is készült.

Ez nem először fordul elő velem, mert amíg középiskolás voltam, nyelvtan tanulás közben, szinte mindig akadt írnivalóm valamiről. Ebben az időszakban főként versek születtek, melyekkel baráti körömet traktáltam, nagy örömükre :)
Mindig azt mondták, hogy "jók," meg hogy "tetszik"; de azért igazán kíváncsi lennék egy idegen véleményére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése