PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: A hülyeség áradása a világhálón XD

2010. január 7., csütörtök

A hülyeség áradása a világhálón XD

Egy-két szemelvény a mai msn-s beszélgetésekből:


Dominika üzenete:
megérdemli, ha fontos vok neki, akkor remélem ráébred és végre tesz is vmit. A pasik vmi párhuzamos világ egyetemben élnek, ahol a nők visznek vörös rózsát?! vagy mi van? akkor inkább az én enyhénkissénagyondrosgoslacikám
[b][c=6]Kittus[/c=38][/b] üzenete:
h mit mondjak én már elég rég kaptam rózsát
tom nem olcsó
de akkor is
Dominika üzenete:
akkor szegfű vagy gaz
[b][c=6]Kittus[/c=38][/b] üzenete:
az elején rászoktatott h mindig kaptam most meg hiányzik
Dominika üzenete:
monddmegneki!
[b][c=6]Kittus[/c=38][/b] üzenete:
már mondtam
azt mondta majd ha lesz vmi alkalom és lesz pénze akkor kapok
Dominika üzenete:
akkor hozzon gazt, de nyáron ott az egész kert, a köz park és a szomszéd virágosládái
[b][c=6]Kittus[/c=38][/b] üzenete:
ez jóó
Dominika üzenete:
hát de nem?!

1 megjegyzés:

  1. Hát igen Domi, sajnos mostanában nagyon úgy tűnik mintha a pasik valami más világban élnének :S

    VálaszTörlés