PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Ennek is vége...

2010. március 19., péntek

Ennek is vége...



...vagyis a 2.félévi napközis gyakorlatnak. :)...azért jó volt a mai nap is a kicsikkel, ma kézműves foglalkozást tartottam és húsvéti kiscsibét készítettünk, ügyesek voltak a gyerekek, bár a "tavaszi zsongás" rajtuk is érezhető volt :D...ez persze érthető :)

A hetem meg hát.....szal' olyan vegyes volt... főleg a tegnap délutáni történések igazságtartalmában nem vagyok biztos, de maj meglátjuk :)


Pénteken megírtuk a didaktika-szeminárium dolit, meg a technikát :/:S
Annak örülök, hogy tavaszodik, süt a nap és nem kell nagykabátot húzni!!!! :)
Csak a jövő hetet kell(ene) túlélni...pff
...de legalább süt a nap! :D


Viszont annak egyáltalán nem örülök, hogy a cicámnak kitörték a fogát -mint ha nem lett volna elég baja-, és mikor orvost hívtam hozzá, aznap el is tűnt. Nagyon szép, mondhatom! :@ Nem tudom ki volt az a r*****k...pfff

3 megjegyzés:

  1. Eltűnt a macskád? Hát átérzem, Fonyódon mindíg ellopták a macskáimat, most is kb 1 hónapja a fehéret...
    Meg a szomszéd belerúgott, de azt szerencsére pont láttam mert ott ültem az ablakban, és kimentem ordibálni!

    Részvétem miatta!

    VálaszTörlés
  2. Szegény cicus :( Remélem meglesz.

    VálaszTörlés