PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Tavaszi szél....

2010. március 25., csütörtök

Tavaszi szél....


...szó szerint....mikor hazaértem addigra megint felerősödött.

Fárasztó egy hét volt, tele zárthelyikkel :/ és hát a minimális alvás miatt nemigen hoztam a formámat :S ez van.... de most jobban aggaszt az egyik nagyon jó barátom....Jobbulást kívánok neki! :( :(
Az viszont bosszant, hogy egyesek nem látják a fától az erdőt, pedig szerintem világos....

Kittivel kisétáltunk a Tescoba, és olyan szép fehér és ciklámen színű tulipánokat láttam! (L) Vettem rózsatöveket is vöröset, fehéret és rózsaszínt, kíváncsi leszek milyenek lesznek. :)
Egy hét múlva Húsvét, de még nem is készültem rá... őszintén nem is nagyon érdekel....

" Mindenkinek szüksége van valakire, akinek mindent őszintén bevallhat, különben akármilyen értékes ember, magányossá lesz. "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése