PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: A 100. bejegyzés ^^

2010. június 2., szerda

A 100. bejegyzés ^^

Úgy gondolom, mivel ez a 100., így illene, valamilyen blogos játékkal "ünnepelni"; de mivel nincs is túl nagy olvasóközösségem (nem is baj, a legfontosabb emberek úgy is olvassák^^), és még kreativitáskodásom is még gyerekcipőben jár, így most ez elmarad....majd talán az 1éves évfordulóra, vagy az 1500. bejegyzésnél XD

Na de...-nem is tudtam, hogy ilyen is van- Kaptam egy "Ölelés oklevelet" e-mail-ben{mosoly}
íme ez lenne az...



ÖLELÉS OKLEVÉL


...és- én kísérteni foglak, ha ezt nem küldöd vissza Nekem!


Küldd el ezt az oklevelet azoknak, akik szerinted megérdemelnek egy hatalmas
ÖLELÉST!
Küldd vissza annak is, akitől kaptad!
Ha visszakapod az Oklevelet:
1x Új emberekkel fogsz megismerkedni, és új történések várnak
2x Új lehetőséget kapsz, hogy valami újba kezdj
3x Felújítod kapcsolataidat- igaz barát vagy
4x Biztos, hogy szerelmes leszel, hát nem csodálatos?
5x vagy többször....

egy angyal vigyáz rád!

Ha továbbküldöd, négy napon belül hallatani fog olyan Valaki magáról, aki valóban Szeret!

Küldd el a levelet minél előbb és gondolj arra a pozitív energiára, ami elkíséri!

Szerintem nagyon kedves gesztus! ^^ Köszönöm szépen Hajni! ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése