PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Vége!!!!!!!!!!! :D

2010. június 17., csütörtök

Vége!!!!!!!!!!! :D

Vagyis véget ért a vizsga időszak, így az első főiskolai évem. :D
Ma volt az utolsó vizsgám is, az indexemet már leadtam. :D
A haza út nem volt túl könnyű...:S már eleve későn indultunk el a bajai állomásról, aztán meg Bokodon vártunk még ki tudja meddig, és nagy nehezen fél 12-re hazaértem (elvileg fél11-re kellet volna) :S
De legalább volt társaságom, Csillával végigbeszéltük az "utat", szóval nem unatkoztunk. :)
Nagyon meglepődtem, amikor megdicsérték az írás füzetemet, amit vizsgára kellet teleírnunk csupa szabványos gyöngy betűkkel...hát eléggé megszenvedtem vele.
"Látom az írása alapján, ön egy nagyon kiegyensúlyozott, nyugodt ember."mondom jó, én ennek csak örülni lehet. :D
Végre NYÁR van!!!! :D


" Hey Nana! That summer you longed for, the one we could never get back...it's here now. It'll always be waiting...in ten years...in twenty years...in fifty years."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése