PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Ez történt, ezt gondolom

2010. augusztus 27., péntek

Ez történt, ezt gondolom

Az oldalt lassan fényképes/képes bloggá lehetne avanzsálni. :)
De tényleg, írnom nincs miről, ha írok is, akkor naplóba, ha nyavalygok, akkor Annának XD. A nyár nagyon gyorsan eltelt, igaz nekem a suli, csak szept.16.-án kezdődik. Addig viszont még 30.-án tanév nyitó értekezletre megyek, utána pedig az elsősökhöz Annával együtt. A feladat: megfigyelni, hogy a kis lurkók hogyan illeszkednek be.
Az utóbbi könyvtári szerzeményeimet kiolvastam, a legjobban tetszett:Toncz Tibor: Hat hét Kínában című könyve. Mulatságos, nem túl hosszú, rajzokkal illusztrált, és életszerű.
Most pedig itt áll, vagyis fekszik előttem egy Női Praktikák című "segédlet"...kötni szeretnék, és egy kicsit sókerámiázni. Nagyon hasznos 'kis' útmutató, nem is szeretném ám visszavinni. :D Majd megrendelem neten, vagy boltban...
Az utóbbi időben felhagytam az ékeszerkészítéssel/tervezéssel, se kedvem, se kellő ötletem nincs hozzá. A festés/rajzolás viszont leköt, megnyugtat..néha egy kis zene a fülbe, csak csendesen. :) Tudom, ez másoknak unalmas, de szerintem ennyi nyugalom szükséges. Főleg ha az elkövetkezendő szorgalmi - és vizsgaidőszakra gondolok. :/ De csak pozitívan! Jó lesz az, csak szépen, apránként... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése