PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Ez a hét nagyon fárasztó volt...

2010. október 8., péntek

Ez a hét nagyon fárasztó volt...

... rettenetesen nehezemre esett, hogy reggelente kikászálódjak az ágyból. Ezt annak is köszönhettem, hogy felborult a "napirendem" és elég későn indultam csicsikálni.
Csütörtökön volt a félév első ének órája, az új tanárral... félek, de nagyon. Rendkívül szigorúan kéri a zeneelméletet :S ='( , örülök, ha sikerül átmennem a vizsgán. Az is tuti, hogy énekkarra sem fogok járni. Komolyan mondom inkább mennék matekra. Pedig akik ismernek tudják, hogy nem vagyok túl jó kapcsolatban a számokkal és egyéb matematikai tudást igénylő dolgokkal. :/
Már nem szeretem az éneket.
Rajzon még mindig Mr. Koponyát rajzolgattuk, figyelgettük. Volt aki az előző rajzát tökéletesítgette, volt, aki újat kezdett, így én is. Nem igen fűlött hozzá a fogam...de azért nem olyan rossz az a kék szín se, amivel próbálkoztam/próbálkozok. ;) ...még be kell fejeznem. Lassan kezdek hozzá szokni,hogy nem kicsi lapra dolgozok, hanem A/3-ra. Lehet, hogy valakinek ez teljesen szokványos méret, de nekem nem. Mindig, mindent azonnal be akarok fejezni, kész állapotban szeretném látni. :D Rossz szokás, de ez van. :P

Ha minden igaz jövő héten már megkapjuk a tanulmányi ösztöndíjakat is. :D:D:D:D
Csoportos pedagógiai gyakorlaton Oliviával vagyok párban, közösen dolgozunk. Jövő héten ő tart tesi órát, én pedig bírálom. Már mindkettőnk tervezete elkészült, le is adtuk. Vagyis én elküldtem, mivel a korábbi vonatra elkéretőztem technikáról ügyintézés miatt. Hétfőn a szakvezetővel átbeszéljük, a kijavított óratervet, kedden pedig gooo. :D Azutáni héten pedig szerepcsere, le fogom tanítani az első testnevelés órámat, a 2.b-nek. -.-" Remélem a legjobbakat. :D
A mai délutánt szinte végig aludtam, de nem esett olyan jól, mint gondoltam. Nem is aludtam mélyen, csak úgy "felszínesen", mindenféle hülyeségeket gondoltam/álmodtam. Nem is tudom eldönteni mi is volt igazából, de az biztos, hogy nem volt kellemes. :S
Kedden még összefutottam Andival egy forrócsokis reggeli erejéig. ^^ Kellett már egy kis beszélgetés, csak sietnem kellett a gyaxiba a gyaxi miatt. :S :D

A délelőtt folyamán befejeztem az alábbi könyvet: Palotai Boris: Zöld dió. Szeretem az írónő írásait, egyszerre vicces, elgondolkodtató és emberközeli. =)

* nem akarok szerelmes lenni megint, úgy, hogy tudom nincs esélyem*
*fáj*
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése