PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Sunny baba jelenti:

2010. október 28., csütörtök

Sunny baba jelenti:

Túléltem a mai gyakorlatot!!! :D Egy olvasás és egy tesi órát tartottam.
Már egy hete teljesen ideges voltam miatta, ez az előbbi pár napban súlyosbodott , rémálmok gyötörtek, gyomor görcs stb. Ezen a helyzeten az sem segített, hogy minden nap hulla fáradtam értem haza, és vagy tervezetet írtam, vagy beadandó házit, így kb. 3-4 órám volt aludni. :S Tudom, ezért a rossz időbeosztásom a felelős. :$:S
Az idegesség és a félelem csak addig tartott, míg el nem kezdődött a tanóra, akárcsak egy vizsgán. Erről jut eszembe, lassan megint eljön a zárthelyikkel zsúfolt, feszített tempójú fél év előtti időszak. PffIdén ma tartják főiskolánkon a gólyabálat, amin idén nem tudok ott lenni, mert akkor holnap elég nehézkesen tudnám magam bevonszolni a gyaxiba. :/ A héten tovább folytattam "Réka és Gábor történetét". /majd később begépelem/ ömömöm...végezetül a 2009-es gólyabál emlékére: ;)

  
                                             

Te és én még találkozunk.
Mikor a legkevésbé számítunk rá.
Egy nap, egy távoli helyen.
Rá fogok ismerni az arcodra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése