PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Hello you! :)

2010. november 13., szombat

Hello you! :)


Mint minden héten, így pénteken is 2 db technika óráért keltem fel kora reggel. -.-' fél 11-ig "szövögettünk", meg pom pom-ot készítettünk, azután volt még másfél órám. Így hát lesétáltam a Sugóhoz, hátha lesz mit fényképeznem... nem volt -.-'', minden szürke, vagy barna, még a nap sem sütött, de azért egyet, kettőt kattintottam, ha már annyit sétáltam. :D Haza érve még bementem a városba, egy kis vásárolgatás, ez amaz. A héten nemigen aludtam, ezt a hiányosságot péntek délután, este, majd ma hajnalban és reggel pótoltam be. XDJövő héten 2 ZH várható.....
 Sugós képek:






 "Heti Csoport":
Kedves Nörbi és Kedves Hajni
 Brigi
 Sunny, Hajni
 Brigis
 Norbi lábfétise XD




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése