PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Sunny baba jelenti:

2010. november 26., péntek

Sunny baba jelenti:

 ... hogy hideg van, itt a tél X) ( mintha ezt eddig nem tudtuk volna, de mától nagykabát, szóval én innen számítom a telet :) )
Hétfő: megírtuk az anyanyelvi ZH-t, megtartottam a referátumomat, Gergő fényképezett egy sort óra alatt. Tesin elmélet után bemelegítés, majd foci :| (pfujj de béna voltam XD)
Matekon kikaptuk a ZH-kat....őőő no comment...rosszabbra számítottam. / Kaptam karácsonyi prózát...szerepelni fogok az iskolai műsorban :O /
Kedd: Brigi ügyes volt a gyakorlaton (mint mindig) :) ! ...elmaradt a term.ism. , rajzon befejeztük (néhányan) a festést. Az egyik hosszú szünetben a HISZI-ben töltöttük az időt Kedves Norbival honfoglalóztunk (" ááá nem nem az, de az, nem a másik.... :D) ennyit röhögni, azután párharcoztunk a Rita-Laci párossal, mi nyertünk (y) :D:D:D:D

Szerda: Ped.komm-on kikaptam egy témát kidolgozásra, jövő héten referálok. -.-"
Kisikolákon újabb témát kaptunk 3-an kidolgozásra, ugyancsak jövő hétre. -.-" Rajzon új technikát tanultunk. (L) ésss kihúztuk a neveket a karácsonyi ajándékozáshoz, tancsibácsit is bevettük. :))
Csütörtök: Pici lógás az ének óráról, gyaxiban voltunk. A néprajz ZH-kat még nem kaptuk ki, de az interjúkészítős házidolit utolsó hétre kell vinni. Még fel se vettem magnóra (!)..azután begépelés, és írásírásírás -.-"""
Neveléselméleten újabb téma jövő hétre. -.-" Délután Brigivel lesétáltunk a könyvtárba... sietős bevetés volt :D
Ma: 2 technika, szövögetés hegyek (L), tuskó, pici nézelődés gooo haza. Krisztivel is találkoztam, olyan jó volt visszaemlékezni egy- két régi dologra. :) (L)
Összefoglalva: nagyon eseménydús és BOLDOG hét volt a sok feladat ellenére is. (L) Az összes hét legyen ilyen!!! <3

Vasárnap pedig Advent 1. vasárnapja, készüljetek szorgalmasan! ;)

Puszi: Sunny

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése