PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Megpróbálok....

2010. december 28., kedd

Megpróbálok....

... írni picit. Előre szólók ez egy kép nélküli bejegyzés lesz. :D A hiba még mindig az internetszolgáltatónál keresendő. :/
Az idei karácsonyról és ami előtte történt:Egy héttel karácsony előtt véget ért az őszi félév, örültem, mert ezzel vége lett 3 hét kemény munkának, hajtásan és az iskolai karácsonyi műsornak. Ekkor még nem gondoltam mi is vár rám a hétvégén.... megbetegedtem, de nagyon. Igen, orvos látott, kaptam algopyrint, C-vitamint, orrcseppet és ennyi. (y). Így hát megdagadt mandulákkal, fájó torokkal, lázzal és csöpögő nózival hazaindultam. A tünetek csak fokozódtak, köhögés, miegymás. A szentestét és karácsony első napját is lázasan töltöttem, csak feküdtem volna, de itthon meg szükség volt a "segítségemre", amennyire tudtam, besegítettem . Karácsonyi hangulat az nulla volt, nem is éreztem igazán azt, hogy itt van a karácsony, amit annyira vártam. De azért mégis "szép" volt, a közös vacsorák/ebédek hangulatosak voltak, az ajándékbontogatás izgalma és a gyönyörű hóesés örömmel töltötte meg szívem. Idén is sikerült eltalálnom ki, mit szeretne, és beigazolódott, mint mindig, hogy jobb adni, mint kapni! :)


(= További békés, boldog ünnepeket kívánok, valamint boldog új évet! =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése