PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Sziapuszikakaó Boldog Decembert!!! :D

2010. december 1., szerda

Sziapuszikakaó Boldog Decembert!!! :D

Ez az első alkalom, hogy a suliból írok... nem,nem lógok, csak van egy órácskám, odakint szakad az eső és nincs jobb dolgom, mint itt gépezni. :)
Pár szóban az elmúlt pár napról...
Hétfő: kikaptuk az anyanyelvi Zh-t és a NYIK- es tervezetet -.-" blőőő :S, tesin én tartottam a járásos futásos gyakorlatokat, majd mindenki vezényelt egy gimnasztikai gyakorlatot. Matekon tovább vettük az anyagot+ kikaptunk egy feladatot jövő hétre: 2-es szorzó és bennfoglaló tábla tanítása (tervezet írás ='( )

Kedd: nagyon korán keltem, mivel gyaxi volt az első órában, én tanítottam :D, Mikulásváró óra volt, mindenkinek tetszett, ezen meg is lepődtem rendesen. :O egykiskarácsonyihangulatfokozás =))
Brigivel és Anettel lementem a könyvtárba, ennyi problémát -.-"", negyed órát késtünt neveléselméletről, nem kellett megtartanom a referátumot (majd csütörtökön).  A term. ism. elmaradt, rajzon -mivel minden rajzom kész van, amit eddig meg kellett csinálni- krokikat kellett készítenem a csoport összes tagjáról...hátőőő 8-) nemigazán ment -.-" helyette (óra végén) inkább animés szemeket rajzoltam O.o
Az este sem volt semmi, rosszul voltam, meg fáradt is, így úgy döntöttem, hogy lefekszek picit pihenni, ebből lett egy kb. 6 és fél órás alvás, fél 2 kor felkeltem, mert még nem volt kész a ped.komm. referátumom -.-" fél 5 ig írtam, utána még aludtam picit, fél7 után keltem, késésben voltam, a vonat is késett, mivel az utakon, így a sineken is megfagyott az esti csapadék. Ez még semmi... ped.komm.-on videót néztünk (!!!) és a referátumokra nem jutott idő... pffffff -.-"""" kicsit kiakadtam XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése