PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Csupán a véletlen műve?

2011. január 6., csütörtök

Csupán a véletlen műve?

 Ez a nap több minden miatt különleges és egyben furcsa is. Elsősorban ma volt a term.ism.tgyp.vizsgám, az időpontját 2órával későbbre helyezték. Ebben csupán csak annyi a furcsa, hogy mielőtt megtudtam a változtatást volt egy fura álmom, miszerint vonattal igyekeztem Bajára vizsgázni, csak éppen délután volt, már akkor nem értettem, hogy mégis mit keresek ott. :)
Szóval a megmérettetés után irány a Tuskó tortát venniszépen lassan lebattyogtam, alaposan körülnéztem, mivel volt 2 teljes szabad órám. Az idő gyorsan eltelt ruhapróbálgatással, tortaválogatással. Mire ott végeztem, kint beesteledett, és lehűlt a levegő. Apró léptekkel visszaindultam, a gondolatok csak úgy cikáztak a fejemben (ha ott lett volna egy diktafon :) ).
 Olyan sok emberrel találkoztam, akit ugyan csak látásból ismerek, de közel állnak a szívemhez. Úgy nevezem csak őket, hogy "Az ideálok". Te jó ég! Nem is számítottam rájuk, mivel 2 "Ideál" bukkant fel a múlt homályából. ... és ekkor belegondoltam, mi lett volna, ha a másik utat választom és nem kerülök, mi lett volna, ha a másik irányba indulok meg. Furcsa... csupán csak a véletlen műve, semmi szándék nélkül? Ha mégis volt szándéka vele, akkor mi az? Talán csak az emlékezés? "Emlékezz, hogy szerettél, reménykedtél, aztán a dolgok mégse a te elképzeléseid szerint alakultak!" -.-" Hát kössz kedves Mr. Sors keze! (y) (Belegondolva mégsem volt annyira rossz. :) ) Másik véletlen, hogy Tuskóban összefutottam Ágival egy "Boldog szülinapot!"-erejéig, köszönöm! ^^
Igen, igen születésnap, megint, 20éves lettem, öreg lettem, kinőttem a "Vén kecske fokozat"(19éves kor) kereteit, és íme "Hunédzser" lettem. XD Kíváncsian várom mit is hoz ez a szép kerek szám. ;)
Itt is megköszönöm a sok "Boldog szülinapot!", köszönöm, hogy gondoltok rám! Millió puszi. =)

19-es tortázások :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése