PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Sunny baba jelenti:

2011. január 12., szerda

Sunny baba jelenti:

Ma letudtam az ének vizsgám, huhh :D
Kérdés: Miért van az,ha történik valami jó dolog, akkor az csak addig valódi, amíg másnak el nem mondod, vagy le nem írod?!


"Szent a ki nem mondott szerelm. A mélyen elrejtett szívben drága ékszerként ragyog. A kíváncsi nap fényében szánalmasan elhomályosul."

Jelentkeztem cseresznyéslány játékára, részletek itt . =)

Valamint Agócs Írisz kiállítás Baján!!! :D leírás: nemcsak medvék

Mostanság sokminden előtt értetlenül állok. Nemtudom mire is hallgassak a józan eszemre, vagy a hóbortos, bolondos szívemre. :) Erre mondaná valaki okosan, hogy várj, az idő majd eloszlatja a kételyeidet. Hüm... a türelem most nem az erősségem. :D
Anettel ma beszéltem, 26.-a után jön haza. Végre! Olyan régen láttam, lesz miről beszélgetnünk. Anna is küldött üzenetet, ő is csak 26.-a után ér rá (utószülinapiünneplés).


... és most úgy érzem nem ártana egy kis alvás, a nagy hajtás után + még1 kis torokkímélő citromos, mézes tea. :) /a tegnapi kb.11-órás énekelgetés után ez a minimum/

Még a múlt héten voltam könyvtárban, de hogy minek?! ...most nincs is nagyon időm olvasgatni, de mindig ott motoszkál a fejemben a lehetőség gondolata, így bezsákmányoltam 3 könyvet, köztük van egy Márai Sándortól, címe: Bolhapiac. Szeretem azt, ahogyan ír.
Erről jut eszembe: régóta foglakoztat a könyvírás gondolata... van is egy kis füzetem tele versekkel gondolatokkal és van még egy csomó félbehagyott munkám régi füzeteim utolsó lapjain. Mivel mindig akkor csókolt homlokon a múzsa, amikor tanulni kellett, de a lényeges gondolatokat nem akartam veszni hagyni. :)
Így hát szanaszét úsznak a könyvbevalók... majd egyszer, talán, valamikor. Sose érzek rá elég lelki erőt, hogy befejezzem a hosszabbakat, így csak rövidebb verseket, leírásokat készítek.
Talán csak nekem jelentenek sokat, hiszen szimbolikusan az életemről szólnak. Azokat használtam naplóként, a napló és a blogírás mellett....és igen, már megint egy kisebb regényt írtam, a majdnem semmiről. =)

* U smile I smile *
:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése