PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Első rózsás gyűrűm :) :)

2011. február 24., csütörtök

Első rózsás gyűrűm :) :)

*vintage*



Végre lehet kapni gyűrűalapot a bajai hobbidekor és művészellátó boltban. Nagyon örültem, amikor megláttam az egyik állványon az egyenként becsomagolt darabokat. "ezazzz! végre :D" ... és aztán némi gyúrás, formázás, kikeményítés és ragasztás után elkészült az első tavasztvarázsló virágocska. ^^ Ma már "fel is avattam", ellátogatott velem a fősulira. :D :D
Picit a hetemről: A hétfő nehezen indult, pedagógiai pszichológiából megírtuk a ZH-t, utána Hajni és én megtartottuk a referátumokat. Kedden Brigi tartotta a rajzórát a 2.c-ben, Anett bírált. Ügyesek voltak! :):)Szerdán ugyancsak referátum Olcsival karöltve. Hoffmann Ottó: Útkeresés a fogalmazástanításban című könyvét dolgoztuk fel.
Ma: elmaradt az óvoda-iskola átmenet, így egy db másfélórás tesi miatt mentem be a suliba, de nem volt tanár, csak helyettesítés volt. :D:D:D:D... így röpiztünk egy jót. ;)

A csoport fele Anna nénivel próbált a márciusi műsorra, már kíváncsian várom. :):)
Holnap pedig nincs órám. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése