PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Egy újabb blog :)

2011. március 13., vasárnap

Egy újabb blog :)

Igaz, még kezdetleges, de igyekszem fejleszteni, szépíteni. Kósza gondolataim elterelése ill. lekötése miatt (is) hoztam létre...Röviden arról, hogy miről is szól a blog: Szerettem volna egy olyan oldalt, ami a mori girl életstílust mutatja be, méghozzá magyarul. Mivel eddig csak külföldi oldalakkal találkoztam. Az ott olvasottakat nem tekintem szentírásnak, hanem egy kicsit "szánissá" (sunny-sá) tettem ill. teszek. :):)
Egy szó, mint száz, ha gondolod kukkants be sunny újabb csodabigyós világába! ;)
http://picisunnyerdeivilaga.blogspot.com/ ( a cím megtalálható az oldalsávban is :) )

Másról: ...még ragasztgatom...még ragasztgatom azokat a szilánkokat. :) Hol jobb, hol rosszabb. 1 jó tanács ilyen és ehhez hasonló esetekre: a zene, főleg a depisebb zene nem jó megoldás...viszont egy napfényes séta egyedül vagy a kutyusoddal igen. :):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése