PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Képek, rajzok, gondolatok :)

2011. március 27., vasárnap

Képek, rajzok, gondolatok :)

Az utóbbi pár napban megint rákaptam a festésre/ rajzolásra, sőt kb. 1 év után ismét írtam... igaz, hogy nem verset, hanem ilyen próza jellegű izémicsodát :D , ami feszültséglevezetésként szolgált. ^^ Még gyógyulgatok, gyógyulgatok...a csütörtök mélypont volt, de hallgatok Norbira és Annára. Köszönöm nektek! :)

"... a jófiút a fehér lovon kérhetem, te csak tönkreteszed teljesen az életem, nem te vagy már az, aki nekem kell! " :D

Miről álmodik a nyúl? :D
Izék, bigyók, kacskaringók...

 virágos, vízfestékes, halovány... és csak úgy :)
 Jajj, de szeretem ezt a virágot! ^^ Még a szülinapomra kapott pénzből vettem -talán februárban- ezt a szép kis Azáleát, azóta virágzik, szépít, tavaszt lop a szürke hétköznapokba. ( Amiből -valljuk be- egyre kevesebb és kevesebb lesz...végre! :D)

 Ő pedig...hát...elvileg süthető gyurma...és "kerek", legalábbis az szeretne lenni :D ...és virágos...és tavaszt idéző...és szeretem, mert olyan kis "nyomi" ^^, ezáltal egyedi...és tuti, hogy nem fog szembejönni velem az utcán egy pontosan ugyanilyen. :D
 ...tavasziasan, mosolygósan, fülbevalósan ^^ :)

 
Másról: Hétfő: elment. Kedd: Olcsi tanított, nagyon ügyes volt! ^^ ..én bíráltam ;) Szerda: Brigivel karöltve a műszakin segédkeztünk Csaba tantóbának a " Víz és élet" nevezetű kiállításra vagy mire (bianné ?) beérkezett képek regisztrálásában. Kissé fárasztó volt, viszont egy kis legális lógás még belefért. ;) Csütörtök: szokásos + egy kis "megnézemhogymitnemveszekmegpedigde" nevezetű "séta" Brigivel. Péntek: családjog.+ főztem kínai pirított tésztát:D nyamm^^ Szombat: Balkonparadicsom magot ültettem, bevásárlás, főzés, takarítás, mosogatás, nenámnál névnapozás, utána meg séta haza a hidegben és az esőben. -.-" X) Ma: szokásos+ óraátállítás ;) kösziköszi :P:D
Igyekszem összeszedni a gondolataimat és az elmaradt feladataimat elvégezni.


*spring*:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése