PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: 2011~ 14. hete

2011. április 8., péntek

2011~ 14. hete

Ez a hét érzelmileg rendkívül megterhelő volt, ezt tetézte a reggeli fél 6-os ébredések és az 1 hetes gyakorlat.
Mindezt az is bizonyítja, hogy amikor tegnap délután haza értem, 6körül lepihentem, el is aludtam és csak másnap(ma) fél7-kor ébredtem fel. :|:|:|:|
A problémákat nem részletezném, mert nem blog téma, és nem csak egy embert érint, hanem több  családot, köztük a miénket is.

Másról:  Kedden megtartottam életem első két rajz óráját. (y) jól ment, a gyerekek is aranyosak voltak. :) Jővő héten még tanítok (magyar, környezetismeret)+ a szociometriát is le kell adnom.
... és ha minden igaz, holnap Annával kézimeccsre megyünk ^^ kíváncsian várom, mivel nem vagyok valami nagy sportrajongó emberke. :D


Mosolyod még melegít, de
halványulsz, s az emlék
úgy lesz egyre hűvösebb, ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése