PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Mori girl :)

2011. május 24., kedd

Mori girl :)

Talán ez a stílus áll hozzám a legközelebb... kicsit lassabban élni, teázni, érezni a természet közelségét.... már korábban indítottam egy külön blogot, ami erről a stílusról szól, de a szerkesztését felfüggesztettem egy időre, mert még én is csak ismerkedem a stílus "titkaival": képeket gyűjtögetek, és az angol nyelvű oldalakból igyekszem kihámozni a lényeget. :)
Azt sajnálom a legjobban, hogy a környezetemben nincs olyan ember, aki ezt a stílust preferálná, vagy érdekelné a dolog. 2 ember azért többet ötletelne, 3 még többet..... :D Lehetne tippeket megosztani, alkalmanként összeülni....stb....nem adom fel..hátha :D
Addig is tovább informálódom, gyűjtögetek, fényképezek és készítek valami szépet, vagy ha nem más sütök valami finomat. :)


* 5letel *
;)

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Hadd ajánljak egy jó kis sütis blogot :) Ha kedved támad sütögetni :)
    http://deliciousdeliciousdelicious.blogspot.com/
    Nekem nagyon tetszik, remélem segítettem :)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg jó kis blog, sok új recepttel.( nem árt a "nagyi szakácskönyvét" felújítani :P)
    Köszi a tippet! ;)

    VálaszTörlés