PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Napi firka...

2011. június 12., vasárnap

Napi firka...

 ...csak így egyszerűen, grafittal, gondolattal, zenére, meg csak úgy...mert minden rajz egy gondolat.:) (Élőben sokkal más, csak ez a szkennelés...)
...hát, hogy ebben hol az "álom"?... ne kérdezzétek x)
Gondolom sokaknak vannak ilyen "firkálós" pillanataik; nekem ezek tetszenek a legjobban, mivel az ilyen "alkotások" a legőszintébbek. Benne van maga a rajzoló, az érzései, a jelleme, a jelenléte, a személyisége, m i n d e n. :) Persze, ezt egy rajzelemző, vagy egy képzőművészetterapeuta (esetleg pszichológus)  jobban el tudná mondani...de pl. azt tudtátok, hogy ha egy fát rajzoltok, akkor az alapján ti magatok is jellmezhetőek vagytok? Egy ilyen rajzban minden benne van: a törzs a gyerekkort szimbolizálja, a lomb, pedig a felnőttkort, stb.

Lassan végzek minden vizsgámmal, így úgy gondolom, hogy elkezdhetem tervezgetni a nyarat.
Nos, akkor lássuk (a mackót x) )
1. Az eddigi írásaimat/verseimet/gondolataimat összeírom, hogy ne füzetek hátlapjáról, és tépett papírfecniken legyenek. (Nincs mit tenni javíhatatlan vagyok. x) Hiába van "ötletelős füzetem", mindig mindent oda írok, ami a kezem ügyébe akad, hogy hirtelen el ne felejtsem a "zseniláis" gondolatokat XD)

2. Végre rendet teszek a gépemen a különböző mappák között. (már túl sok a sulis izébizé, és letöltöttmertszépkép)

3.A szobám átrendezése /középsulis könyvesdobozokat már (réges rég) fel lehet pakolni a padlásra -.-"/

4. Az idei tanévben összegyűlt papírok, dokumentumok, füzetek, jegyzetek ésszerű, logikus, átlátható rendszerezése.

Ezek voltak a "rendbeszedemazéletemizééletterem" tervek....akkor most egy kicsit másról

5. Megtanulni gitározni.
6. Halászléfőző, Mórahalom............................ ( a kipontozott rész szabadon kitölthető :P)
7. Sokat fotózni, rajzolni, kreatív ötleteket gyűjteni, olvasni, írni, valami szépet készíteni stb...mert szeretem és én már csak ilyen nyugis vagyok. ^^ :)

8. Barátok, csop.társak. (...)
9. Áltsulis osztálytalálkozó!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :):):):)
10. Közös kirándulás csoptársakkal. (remélem, nagyon remélem :) :)


10...ennyi jutott eszembe, így akkor ez az én Top10 nyári listám , vagy mim :P:D

Óóóó és ez a Dove reklám :'D mindig mosolyra görbül a szám, ha meghallom, és már éneklem is: " A lábad behúzod, a pulcsit felveszed. Vedd fel, vedd fel! Bőröd leplezed....x)"


és ez most nagyon <3 :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése