PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Mystic

2011. július 8., péntek

Mystic

Még valamikor anyukám idejében volt nagy "szenzáció" az ún. 'mystic rúzs', aminek az a különlegessége, hogy a színe az ajak bőrének ph értéke szerint változik, valamint nagyon tartós.
A napokban az egyik üzlet polcán lévő ajakápolónak kinéző valamin megakadt a szemem :) , nézem, forgatom, és olvasom, hogy "mystic rúzs" :O na mondom, egy próbát megér. Otthon ki is próbáltam és láss csodát berózsaszínesedett :o x) , sőt kibírt egy étkezést is, valamint a pohár szélén sem hagy nyomot. Nagyon tetszik ^^ , tartós, nem kenődik, természetes hatást kelt. :)

Ő lenne az; elsőre úgy tűnik, mintha egy narancsszínű ajakápoló lenne....

 ... alkalmazva pedig szép rózsaszín :)

5 megjegyzés:

  1. Jéé, hát ez nagyon jó :D Körül kell néznem ilyen után :)

    VálaszTörlés
  2. Jujj, úgy megörültem, hogy erre tévedtem :))
    Mindenképpen szeretnék ilyen rúzst már nagyon nagyon régóta, de eddig sehol sem találtam. Nem tudnád leírni, hogy hol vetted? Amúgy nagyon jó az oldal :))

    VálaszTörlés
  3. :)
    Nálunk a Goods Marketben lehet kapni ilyen ajakrúzsokat. Remélem segítettem! :)
    Legyen szép napod! ;)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen, nem hallottam még róla, de feltétlenül be fogok nézni! :)
    Kedves tőled, hogy válaszoltál ;) Az oldalhoz meg további sok sikert kívánok! :))

    VálaszTörlés
  5. Szívesen válaszolok a a kommentekre! ^^ :)
    Köszönöm a jókívánságot! ;);)

    VálaszTörlés