PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Goodbye Summer 2011!

2011. augusztus 31., szerda

Goodbye Summer 2011!

Még a nyár elején írtam egy 10-es listát nos ezeket sikerült megvalósítanom. lsd.: az áthúzott mondatokat/szavakat.

1. Az eddigi írásaimat/verseimet/gondolataimat összeírom, hogy ne füzetek hátlapjáról, és tépett papírfecniken legyenek. (Nincs mit tenni javíhatatlan vagyok. x) Hiába van "ötletelős füzetem", mindig mindent oda írok, ami a kezem ügyébe akad, hogy hirtelen el ne felejtsem a "zseniláis" gondolatokat XD) - ha a régieket nem is, de az újabb írásaimat már 1 füzetbe írom. :)

2. Végre rendet teszek a gépemen a különböző mappák között. (már túl sok a sulis izébizé, és letöltöttmertszépkép)
3.A szobám átrendezése /középsulis könyvesdobozokat már (réges rég) fel lehet pakolni a padlásra -.-"/
4. Az idei tanévben összegyűlt papírok, dokumentumok, füzetek, jegyzetek ésszerű, logikus, átlátható rendszerezése.

Ezek voltak a "rendbeszedemazéletemizééletterem" tervek....akkor most egy kicsit másról


 
5. Megtanulni gitározni.
6. Halászléfőző, Mórahalom............................ ( a kipontozott rész szabadon kitölthető :P
7. Sokat fotózni, rajzolni, kreatív ötleteket gyűjteni, olvasni, írni, valami szépet készíteni stb...mert szeretem és én már csak ilyen nyugis vagyok. ^^ :)
8. Barátok, csop.társak. (...)
9. Áltsulis osztálytalálkozó!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :):):):)
10. Közös kirándulás csoptársakkal. (remélem, nagyon remélem :) :)

10...ennyi jutott eszembe, így akkor ez az én Top10 nyári listám , vagy mim :P:D


Szerintem nem is olyan rossz, ez az arány. :)

Viszlát kedves és szép 2011-es nyár! Nagyon szerettelek, jó, hogy itt voltál! Jövőre is ugyanennyire foglak várni!
xoxo: Sunny

....
és hello kedves Ősz, vagyis még kedves Indián Nyár! :) :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése