PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Amikor az ember, már semmit sem tud

2011. szeptember 20., kedd

Amikor az ember, már semmit sem tud

Annyira örülnék, ha minden rendben lenne, nem lennének kétségeim, félelmeim.
áhh....
...hivatástudat....

...az. pfff -.-"

A vonaton, hazafelé találkoztam egy lánnyal, aki ápolónak tanul. Lenyűgözött, hogy mennyire szívvel-lélekkel beszélt a " munkájáról" és arról, hogy mennyire szereti azt csinálni. Ekkor elgondolkodtam: én miért nem érzek/mondok hasonlókat?! Talán azért, mert ez nem az én utam, vagy majd később alakul ki bennem ez a szemlélet? Esetleg fogjak bele valami másba?

Utálom a szeptembert! Minden évben ugyanez van....MIÉRT???
Annyira szeretnék megint pozitív lenni, vidám, boldog, még esőben is mosolygós, társasági ember...mint nyáron, meg előtte, meg úgy általában.


Horoszkóp szeptemberre:
Bak:




A hónap közepén úgy gondolod, hogy szinte mindenki meghibbant körülötted. Olyan dolgokat művelnek, amelyek teljesen logikátlanok, és amely miatt a te életed is nehezebbé válik. Különösen a munkában vagy a suliban kell olyan dolgokat csinálnod, amelyhez nem érzel kedvet, ráadásul úgy gondolod, hogy amit elvégeztetnek veled, az teljesen felesleges. De ha nem akarod, hogy megváljanak tőled, akkor kénytelen leszel úgy cselekedni, hogy azt diktálják neked. A szerelemben szerencsés leszel, mert olyasvalakivel jöhetsz össze, aki ismert, vagy akire fel tudsz nézni, viszont a kapcsolatot talán titokban kell tartani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése