PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Éjjelibaglyok~ facebook :D

2011. szeptember 9., péntek

Éjjelibaglyok~ facebook :D


D:kac.kac.:D Azt hittem nem mered! ;D

N: nana :D velem ne kötözkődj, mert megbánom Xd
D: úgy ám! szal' vigyázzá', jól zárd be azt az ajtót/ablakot! :D
D:Nana...jó megszólítás! ;)
N: még a redőnyt is lehúztam, szóval mindenképp meghallom ha jössz, mert ha ablakon merészelsz, recseg a redőny, az ajtó előtt meg a kutya farkára lépsz rá xD
D: :D hoppááááá
N: ‎:D abba beszorult a télapó még tavaly
D: ‎..már ő sem akadály :D
D: ‎...és a pince?
D: ‎...és a padlás?
D: ‎...és a spájzban a kisablak? XD
N: pince nincs, pasláslejáró házon kívül, spájt ablakon szunyogháló
N: Xd, már feltérképeztem neked a házat, mikor jössz kirabolni? xD
D: ‎...megoldja az olló a szúnyoghálóproblematikááát :D
D: ‎...kirabolni? a TLK gyűjteményedre gondolsz, a szignózott rajzaidra és a Lady Gaga lemezeidre? XD
N: NANA ne dobálózz itt a nagy szavakkal, mert ott vannak még az animéim amikről nem tudsz xD
D: ‎...hát kicsi Nana, pedig igényt tart azokra is!!! XD
N: a Nana-t nem viheted! xD
D: basszus, tényleg leütlek! :D vagy leüttetlek az "úszódesszert cuki japán sráccal". XD
N: kikészítesz Kedves BloodyRoseMary :D
D:most meg már egy italhoz hasonlítgatsz, semmint, hogy hoznál egyet?! szégyentelen gazember! XD ;D
N: erre nem is tudok mit írni :D
D: ezazzz :D
N: jajte:D
D: jajén? :D miért is? :P
N: ‎:3
N: csakmert kettösponthárom :D
D: erremostmegénnemtudokmitírni.... XD
N: ‎:D háhá
D: á, megvan! :D ASD
N: WÁÁ xD
D: wehehe :D te éjjelibagoly ne! :D
N: ne is mond:D már aludni kéne :/
N: Te éjjeliMary :D
D: most már nem csak lecsaplak, de micimackót is fogok veled nézetni japán szinkronnal! ;D
N: jajáá XD
N: Várhegyi azon a mesén kiborultam xD
N: ez a Malacka nagggyon hüllye XD
D: Füles a legjobb! ;D
N:http://www.youtube.com/watch?v=qD_jTgd5UM4
hallgassad és énekejjéé! :DLady Gaga - Judas (Instrumental)
D: ‎...butaaaa..nem is ezt szoktam :/
N: ‎:D http://www.youtube.com/watch?v=EwK_OxkjEhY
tess :DLady Gaga - The Edge of Glory (Instrumental)
D: Tudod te! ;D ;D Cukrot Nörbinek! XD :P
N: ‎:D azt, meg zongorát!
 http://www.youtube.com/watch?v=KNZbEE9hviA&feature=relatedLady GaGa - The edge of the glory (instrumental acoustic cover with lyrics)
D: Még jobb! ;D
N: Mennyémáaludni! xD
D: TE beszélsz itt nekem a megtestesült cukiságnak?! vegyélmá'vissza!!! XD :P :D
N: WÁÁÁ XD
D: szúúúúú szááááá :D
N: nyugiiii :D
D: én teljesen nyugodt vagyok Ommmmmm. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése