PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: *Angyalok és hópelyhek :)

2011. november 26., szombat

*Angyalok és hópelyhek :)

Ahogy ígértem itt is van az angyalsablon. Kb. 4-5 éve ilyen papírból kivágott angyalok díszítik a ház ablakait, idén csak az angyal ruhájának mintáját dolgoztam át. (sok sok csillag) Egy kis változtatosság sosem árt. ;)

A kivágott hópelyhek ötletét tavaly valósítottam meg először -ezek is ablakdíszek- a mintát hungarocell ábra alapján rajzoltam, néhol látszik a hiba, de majd ollóval korrigálom. ;) A sokszorosítást mindig a fénymásoló végzi. ;)
Így mutat felragasztva, igaz negatívos a kép, de a lényeg látszik. :)

Holnap advent 1. vasránapja, ennek örömére hoztam 2 képet, ugyancsak a 2010-es évből. :) Rendhagyó koszorú almákból, fehért gyertyákkal és szalagokkal.
imádnivaló *-* :)
A gyaxi 4. osztályában készült a kép. :) -mire is nem jó a gyakorlat :D -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése