PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Vizsgaidőszak 3

2012. január 24., kedd

Vizsgaidőszak 3

A mai nap nálam csodaszámba megy, de tényleg. Úgy érzem, a szigorlaton a jó Isten vezette kezemet a tételhúzások során. ... éééés széééles vigyor :D -->  s i k e r ü l t  a  p e d a g ó g i a  - p s z i c h o l ó g i a  s z i g o r l a t :)))) ... alig hiszem el, és azt a jeles osztályzatot sem az indexemben. ;)

Még 1 vizsga vár rám, valamint egy filmklub beszámoló. Még egy hét kemény tanulás, és lezártnak tekinthetem ezt a vizsgaidőszakot is.
Képfeltöltés szempontjából kissé ellustultam, tele a gépem még a szülinapos képekkel + egyebekkel...de egyszerűen nem tudom rászánni azt a néhány feltöltésnyi pillanatot, szánalom -.-" :D

zárójeleskisbetűs: Igen..tavaj még ezt kívántam: " csak lenne legalább 1 közös vizsgánk" ...erre tessék, kérj és megadatik... szigorlaton ő is bennt volt, nem köszönt, szerintem ő várta el részemről....jelenléte nem "zavart", csak későbbiekben kavart fel egy-két dolgot pillanatnyilag :)

Visszaolvasva 2011 januári bejegyzéseimet rá kellet döbbennem, hogy ide egyre kevesebbet írok. Ennek oka talán ...........kb. egy fél éve feltétel nélkül, mindenkiben megbíztam -mindenki csak jó lehet, ott a jóság mindenhol elv- ...ez többször megdőlni látszott..szeretném hinni, de már nem tudom, nem olyan, mint régen. Ez jó is, rossz is...paff

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése