PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Vizsgaidőszak

2012. január 11., szerda

Vizsgaidőszak

Egy kissé aggódok az elkövetkezendő vizsgáim miatt, nagyon sűrű lesz ez a hónap.
Tegnap és ma már letudtam az irodalomtanítás módszertana és neveléstöri vizsgákat. :)

A  nagy megmérettetés után Ágival a Galéria kávézóban beszéltük át az elmúlt heteket. Mennyei volt a fehér csokis, mogyorós forrócsoki. ^^
Kedden egyre mentem be a suliba és a lépcsőn felfelé haladva megláttam, ahogy jön velem szembe... mondanom sem kell, nem köszönt, nem akart félreállni, csak felsőtestét elfordítva csusszant el mellettem. Ilyen mértékű szívdobogást rég nem éreztem, a vizsga miatti idegeskedést csak fokozta.


A mori girl blogom kissé elhanyagoltam :S, ennek ellensúlyozásaként egy kis inspiráció:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése