PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: A kívánság, amit tiszta szívből kívánsz....

2012. február 16., csütörtök

A kívánság, amit tiszta szívből kívánsz....

A kívánság, amit tiszta szívből kívánsz, igenis valóra válik! 2011 január és február környékén azt kívántam találkozzunk minél többször az EJF-en...1 év múlva megkaptam. Kicsit furcsa érzés, olyan, mintha meg akarnék fulladni, alig kapok levegőt, kétballábasnak/kétbalkezesnek érzem magam, majd el rohannék a közeledből , és még csak egy normális 'hello'-t sem tudok kinyögni. MIÉRT??? -.-" ...nem értem



" Lehet mondtam valamit, ami hiba volt. Kijavíthatom, ha felkapcsolom a fényeket?... Kérlek taníts gyengéden hogyan kell lélegezni..."
Másról: Csak úgy készítettem néhány könyvjelzőt, amelyeket elajándékoztam, nem csak Valentin nap alkalmából. :)





Elég érdekes hetet tudhatok magam  mögött, úgy érzem kicsit elszoktam a sulitól. :D
Hétfőn több, mint fél órát késtek a vonatok, a műszakin is volt óránk, infón ppt gyártottunk.
Kedden egy kis LOL köszönés nélkül, rajzon tgyp tételeztünk Csaba tantóbával, nem éreztem jól magam a csopiban, klassz volt a művelődéstöri. Megint be kellett mutatkoznunk, mint az első évben. XD vicces volt :D

Szerdán az integrált magyar órán a márciusi műsorra készültünk, kaptam 3 verset. *-* Melós időszak várható... délután gyaxis megbeszélésünk volt. Idén a 2 hetes gyakorlatot az 1.c-ben töltöm :D
Csütörtökön, vagyis ma...ugyancsak késtek a vonatok, elmaradt a dif.ped és az inkluzív nevelés;  egy kis stilisztika. Jó sokat vártunk az állomáson, sokáig úgy tűnt nem is lesz vonat, de azért csak csak. :D ( Csilla, Laci )

"Képesnek kell lenned arra, hogy egyedül is elérd a boldogságot, és képesnek kell lenned arra is, hogy emberek között légy boldog. Boldognak kell lenned a bensődben, és boldognak kell lenned a kapcsolatatidben is. Gyönyörű otthont kell teremtened belül és kívül egyaránt. "

/ Osho/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése