PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: 2012 9. hete

2012. március 2., péntek

2012 9. hete

A betegség ellenére aránylag elég hamar eltelt ez a hét.
Hétfőn leadtam egy matek tervezetet, elődtam a névtan referátumomat, és a kötelező órák után Ágival, Gergővel és Lacival csocsóztunk egyet. ;)

Kedden egész nap szenvedtem, vagy az orrom fújtam, vagy köhögtem, vagy a fejem fájt, vagy a derekam akart ketté törni. :/


Szerdán Brigi tanított, én bíráltam. Klassz kis óra volt, mindketten 5-öst kaptunk. :) Integrált magyaron csak a szokásos történt+ elhoztuk a sulimúzeumból a márciusi műsorra való ruhákat. *-* áhh... alig hiszem el, hogy találtam a méretemben. Kicsit régimódi, viszont ahhoz képes elég kis csinos, fehér színű ruhácska. + irodalomtöriből referáltam

Csütörtökön végre megérkezett Március *-* és a tavasz is megmutatkozott. Aznap megint délre mentünk....az az egy óra is szenvedés volt.

Ma pedig megírtam egy újabb matek tervezetet. Nagyon remélem, hogy jó lesz, mivel -nem túlzok- az egész délutánom ráment. ( 9 oldalas tervezet+ feladatlap+ szókártyák+ az írásvetítőhöz szükséges fólia) Holnap még kivagdosom a törtek tanításához szükséges " papírtortákat" (20 db) , utána lemérem a csoportonként 6 db papírszalagot+ kiszínezem a díszítést.


Jó hír!
2012. február. 24. megszületett Laura, unokatestvérem kislánya. ^^ :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése