PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Seasons

2012. augusztus 26., vasárnap

Seasons

Odakint még javában tombol a nyár, a nap tüzesen ontja sugarait, de gondolataimban már az ősz színes falevelei között járok. Olyan butus gondolatnak vélem ezt, mert télen, a hóesés közepette képes vagyok a nyári hónapokra tervezni. Hova fogok menni, mit fogok csinálni...tervezek és tervezek, miközben elszalasztom a hulló hópelyhek táncát.
Most pedig augusztus utolsó heteiben várom az őszi reggeleket, amikor fázósan, dideregve igyekszem a ködbe burkolózott állomás felé, ahol a percek is óráknak tűnnek, mire végre megérkezik a vonat.
Sokszor elgondolkodtam azon, hogy melyik évszak áll legközelebb a szívemhez. Rájöttem, hogy az összeset szeretem, mert mindegyiknek megvan a maga gyönyörűsége.



Tél:
Hópelyhek, szánkózás, kötött kesztyű, egy hosszú séta után átfagyva hazaérkezni a meleg szobába, advent, adventi/karácsonyi készülődés,karácsony, mézeskalács, hóembert építeni, hógolyózni, és amikor már nagyon meguntam a hideget: várni a tavaszt. :)
Tavasz: 
Ébredő természet, virágok (tulipán!), zöldellő rétek, sok-sok napsütés, tavaszi séta, húsvét, megkezdődik a kert újbóli megmunkálása, rügyek, lombok...új élet... nemsokára itt a nyár. :)
Nyár:
Szünet, vízpart, pihenés, gondtalanság, utazás, hőség, este a fűben fekve csillagokat nézni, csillaghullás, éjjel is van vagy 30 fok, limonádé, fagyi, olvasni a szőlőlugas árnyékában, a hőségtől tikkadtan aludni délután...indián nyár. :)
Ősz:
Koraőszi napsütötte napok, sárguló-tarkálló lombok, halloween, készülődni az iskolára: új fűzetek illata, új tantárgyak, csoporttársak nyári élménybeszámolói, köd, zúzmara, karácsonyi készülődés kezdete novemberben, forrócsoki, sétálni egy nagyot a Petőfi szigeten a lehullott falevelek között, nagy-kötött sálba bebúrkolózni...készülni a télre. :)



Amikor Csipetkék sétálni viszem, általában a fényképezőm is jön velünk. :) Így láttam/látom "azt" a nyári rétet: 








A nyári telihold mindig olyan barátságosan kerekded... csillagfény, tücsökzene, a rét füveinek illata...


Ajánló: http://prodanmarta.blogspot.hu
Régóta olvasója vagyok Márta írásainak, mindig elvarázsolnak a szavai, ahogyan napjairól, életének eseményeiről ír. Gyönyörűen megkomponált képeivel gazdagítja bejegyzéseit, amik még személyesebbé teszik naplóját. Érdemes benézni hozzá! :) Sőt, tavaly még képeslapot is kaptam tőle! Közzétett egy bejegyzést, amiben leírta bárkinek szívesen küld képeslapot...nos több se kellett nekem :)
A képeslap hátoldalára írt kedves szavakat -kissé önző módon- megtartanám magamnak. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése