PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Szakdolgozat, zárótanítás

2013. április 26., péntek

Szakdolgozat, zárótanítás

A szakdolgozatomat még 18-án leadtam, és a tegnapi matematika zárótanításomat is sikeres eredménnyel zárhattam. :) Én és a matek sosem voltunk jó viszonyban, kapcsolatunk mindig viharos volt, mégis a sors azt akarta, hogy ebből a tantárgyból mutassam meg tudásomat a tanítás során...és sikerült! :) Hálás vagyok minden támogatásért, buzdításért, így én is jobban hittem abban, hogy képes vagyok rá. :)
Fárasztó időszakon vagyok túl, de még csak most jön a java, államvizsga....de tudom, az is sikerülni fog! ;)
Tegnap nagyon jó volt, néhány csoporttársamat viszont látni, jókat beszélgetni, ismét gondtalan főiskolásnak érezni magam. 

A tegnapi "kullancsos sztori" illusztrálásaként ezt a rajzot készítettem :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése