PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Diplomaosztó előtt :)

2013. június 28., péntek

Diplomaosztó előtt :)


Ma délelőtt 10 órakor került megrendezésre főiskolánk diplomaátadó ünnepsége. A kétszer nagyobb talárban úgy érezhettünk magunkat, mint a Roxfort diákjai, elértük a "Rendes Bűbájos Fokozatot". :) Nagyon szép 4 évet tudhatunk magunkénak sok megpróbáltatással, de annál több élménnyel. Örülök, hogy az EJF-et választottam, általa sokkal magabiztosabb lettem, pályát választottam....felnőttebbé váltam. Hiányozni fognak az előadások, a vizsgák, a csoporttársak és minden, amit átéltem ezen évek alatt.
De minden vég, valami újnak a kezdete, így reménnyel telve várom a továbbiakat.


A friss diplomások. :) Sajnos Norbi lemaradt a csoportképről...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése