PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Hétfő, képeslap, vers

2013. december 16., hétfő

Hétfő, képeslap, vers

Valahogy ilyen kis szomorkásan, ködösen indult a hétfő, ahogy az 1.b ablakából látható kép is alátámasztja. Nem sok kedvem volt felkelni és elindulni a hidegben, de tudtam, hogy várnak rám, dolgom van... A nehézkes indulás után szerencsére belerázódtam a napi feladatokba....
,,,
...ahogyan a képeslapok befejezésébe is. Összesen 40db képeslapot készítettünk Évivel, ami a 2.a-sok portékája lesz a szerdai iskolai karácsonyi vásáron.
Délután a napköziben fejeztem be az utolsó feliratokat és hazaindulás előtt gyorsan megörökítettem őket.
Nagyon örültem, hogy az általam vitt ötletek közül választottunk és én is részt vehettem az alkotásban.


Ma esti poétika-féleség Édesemmel:
"-Napocskám 

kék egem 
-Utazunk el messzire?
 mondd csak hova édesem? 
-Egy szép tengerpartra ahol bikiniben napozhatsz
 s délutánig aludhatsz 
- Nem akarnék aludni 
csak a világ elől elfutni"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése