PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Szép az élet tam ta tam....:D

2010. január 30., szombat

Szép az élet tam ta tam....:D

Mivel megfogadtam, hogy minden nap írok, így ez ma sem maradhat el; bár nem történt semmi extra....
Tegnap beszéltem egyik volt áltsulis osztály társammal Anette-tel, akivel már nagyon rég nem találkoztam, mert most kint él Horvátországan. .......és kaptam egy jó alapos fejmosást Anette nénitől :D, ami kijózanítóan hatott, de ez kellet is már nagyon régen :D Köszi még egyszer!!! :D




"Aki szerelmes, annak módosul a tudata.
Én a saját tudatomat akarom !!!" XD
by: Anette Balazic




....és igen! Akkor is szeretem az msn hangulat jeleket, a verseket, a pink színű cuccokat, a virágokat, a bókokat, a nyarat, ....és nem érdekel mit mondasz, mert ez is én vagyok!
.....és utálom a telet, a gonosz varjakat, és a ki nem mondott szavakat!



További szép napot! XOXO
(:LOL :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése