PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: ... Boldogat! :)

2010. január 31., vasárnap

... Boldogat! :)



Boldog akarsz lenni? Kezdd azzal, hogy megbecsülöd magad és azt, amid van.
Szerencsétlen akarsz lenni? Kezdheted azzal, hogy elégedetlenkedsz.






" A leghatalmasabb fa is egy piciny magból sarjad; az ezer mérföldes utazás is egyetlen lépéssel kezdődik" /Lao- Ce/





"Az út Menés
A tett Tevés
Az nem kevés
ha mész, az Út.

Az útra fut
az ismerés, mert ismer és
azt mondja, itt a medveész
nem nyüstöl, az megkeverés.

Te nem vagyok.
Én én vagyok.
Teszek,
az Bennem - Én vagyok.

Ha cammogok,
mert cammogok
cammogva útul tudok,
s mackóul tud az út, s ahogy
találkozunk, már megvagyok.

Itt kész a könyv. Most mancsolok,
mivel bensőmben éh korog
s csekély Értelmem, mint a kő-,
egyszóval vacsorázni kő! "
:D Már csak 1 hónap van a télből!!!! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése