PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: " Csóközön, itt Nana!" :D XOXO

2010. február 8., hétfő

" Csóközön, itt Nana!" :D XOXO


Mielőtt még valaki azzal vádolna, hogy én azt igértem, hogy.... szóval, tájékoztatásul közlöm, hogy írtam én becsszavamra, csak éppen nem ide :P XD, vagyis személyes naplóm lapjait gazdagítottam gondolataimmal...
Mi is történt eddig? hmm... lássuk csak:
-sulikezdés szerdán :/
-új tantárgyak


-új tanárok
- új csoporttársak
-pótszülinap Anna módra :D
- pótszülinapi ajándék mamámtól :D
- vacsi a Sárga Csikóban :D
- alkotás :D




A mai nap.... szóval elég érdekes volt ez a hétfő XD..... elvonási tünetek a tea és pörgés a kávé miatt :P, vagy valami olyasmi volt. Valamint a hülyeség áradása ugyancsak határtalan volt, főleg hazafelé a vonaton
("-és én akkor is hiszek a rózsaszín szárnyas repűlő nyulakban! XD"; "- rózsaszín gumimacieső az égből") stbstbstb De szerintem azért ilyen napok is kellenek, de legalább nem sírtunk!:D

Amit még nem mondtam... az új órarend:/ hátőő....szal' sz*r....vagyis nem a legkellemesebb:), főleg a keddi nap...fél5-kor végzek, és mivel törölték a 17:09-es vonatot így kb. másfél órát várhatok a következőre...pff....és így fél 7-re érek haza...ekkora kicseszést! de legalább pénteken nincsen órám:D



"Röviden" ennyi a hetemről....






" Míg ti kibeszéltek én csak hátradőlök és arra gondolok: -Azannyát van egy fanclubom! :D "




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése