PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Hogy mik elő nem kerülnek! :O

2010. július 7., szerda

Hogy mik elő nem kerülnek! :O

Először is itt van 2 kép, ami még a 8.-os ballagásomon készült és 5 évvel később tegnap kaptam kézhez. Néztem is ám egy nagyot, viszont nagyon- nagyon örültem neki, mivel többről nem tudok. :(


A további rajzok, pedig a régi vázlatfüzetemből kerültek elő. Már majdnem el is felejtettem őket, erre pakolgatás közben a kezem ügyébe akadt. :) Ez számomra majdnem olyan, mint egy napló, egy olyan napló, amiben kedvenc képeim, rajzaim, gondolataim lejegyzett képe található.

Mikako from the Paradise Kiss

Kanji-s próbálkozásim csak úgy autodidakta módon. Nem profi, de nekem tetszik. ^^


Csak úgy....


Ezt még egy videóban láttam, nagyon megtettszet, de mivel sehol sem találtam a képet, így ceruzát ragadtam...:)
Régi nagy kedvenc: Kaleido Star.....és íme a főszereplő Sora Naegino






Anime-s firkálmány....az orra a szkennelés során eltűnt O-O


Tudom a képek minősége nem a legjobb, mivel a szkennelés során túl sok fényt kaptak és ez a ceruzás firkálmányoknak nem tesz túl jót. Azért próbáltam automatikus javítással kicsit javítani a helyzeten, de hát ez van. De azért fontosnak tartottam megörökíteni. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése