PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Egy kis unalmas napi beszámoló

2010. július 5., hétfő

Egy kis unalmas napi beszámoló

Mondhatni elég dolgos napom volt. ^^ Reggel elmentünk Annával az oviba aláíratni az igazolást, később kaja, mosás, takarítás ezerrel.....szakadt az eső : fantasztikus....
Még tegnap beborítottam egy szimpla cipős dobozt barnás árnyalatú háztartási csomagolóval, ma szépen kidíszítettem, és olyan "Domis" lett. Ebben a kis dobozkában kapnak helyet kisebb-nagyobb apróságaim(fülbevalóalap, gyöngyök, anyagok stb). A kis fa dobozkát már "kinőttem XD...viszont nagyon szeretem, mert még 11.-ben Ágitól kaptam karácsonyra. Valamint lehoztam a padláson száradó kamilla ágacskákból font koszorút, amit fontam. Feldobtam egy két sárga virágocskával és most ez díszíti a bejárati ajtót. Szerintem egyszerű, de mégis mutatós darab. ^^
.... szóval ja...nyár van... szép az élet...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése