PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: sállálálálá :D

2010. július 3., szombat

sállálálálá :D

Hála az égnek mára már jobban vagyok némi fájdalomcsillapító, cukorka és málnás vaníliapuding hatására. ^^ hmhm...hát nem sok minden történt ma... Kimi ni todoke-t néztem, ebben mondjuk csak az a furcsa, hogy a szereplők japánul beszélnek, de van angol felirat. Mondjuk ez csak egy picikét segít, mivel csak áltsuliban voltam angolos. ( a Bányai nem támogatta a két idegen nyelvet :S) Azt hiszem holnap nekiállok Anna szülinapi ajándékának....remélem tetszeni fog neki....bár még kész sincs XD
Nah de elég ennyi eszetlenség mára.....Legyetek rosszak! Jót ne halljak felőletek! :D:D:D:D

3 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy ennyire tetszett az a dobozka :) Örültem is amikor téged húztalak, mert olyannak akit kedvel az ember sokkal szebb ajándékot lehet csinálni, mivel szívből jön (főleg ha még az ízlését is többnyire ismeri :) )

    VálaszTörlés
  2. ÁÁÁáááá ez az én formám...roszz helyre írtam a kommentet :@ .... ebben a melegben lehetetlenség odafigyelni bármire is :S Na mindegy, a lényeget úgyis érted Domi :)

    VálaszTörlés
  3. :D Semmi gond!
    Hehe....milyen igaz...főleg 3-4 év után...azért kiismerik egymást az emberek :D

    VálaszTörlés