PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Gondolatok

2010. október 17., vasárnap

Gondolatok

Üresség...szürke napok, szürke szavak, megfakult mosolyok, őszi napsütés, féltékeny vagyok egy olyan barátomra, aki miatt még soha sem éreztem ilyet....nem értem, nem akarok ilyen lenni...szánalmas. Pedig tényleg olyan pici dologról, vagyis tulajdonságról van szó, amit nem tanulunk, hanem belülről jön.
Aztán még ott van ez az egész "felnőtt világ", amiben elég nehéz eligazodnom, félemetes, ilyesztő, de azért valamilyen szinten jó is egy icipicit. ^^
Még mindig fáj a torkom, a fejem, tüsszögök és némi túlzással már elhasználtam egy 100-as zsepit. :P
Nemsokára okt.24.-e...fontos nap, sőt sorsfordító volt...amit később aztán jól elszúrtam -.-"

...az okok máig tisztázatlanok, a szálak elvarratlanok, így nehéz összerakni mi is volt a probléma,  :/ Szerintem legjobb az őszinteség, és mindig kimondani azt, amit érzünk. Ezzel a kis bölcsességgel búcsúzok, pénteken jövök. ;)

Ps: xaraxik a net, nem tölti be a sem a freemailt, sem a citromailt, sem az iwiw-et, sem a myvip-et, facebook sem a legtökéletesebb, sőt még ehhez a bejegyzéshez sem enged képet feltölteni :@ a you tube-ról pedig ne is beszéljünk.... :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése