PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Alakul....alakul... :)

2011. január 27., csütörtök

Alakul....alakul... :)

Kicsit még össze- vissza vagyok törve, de ezt a fájdalmat igyekszem pozitív irányba terelgetni. Szerintem ennek legjobb módja, ha nem is figyelek azokra a kis gonoszkodó negatív gondolatokra, inkább olvasok, írok, vagy -ebben az esetben- gyúrmázok picit. ^^ Íme az eredmény:
Elsőként egy rózsaszín rózsás kitűző csipkével kombinálva. (Olyan sweet lolisra/ mori girl-ösre sikeredett...azt hiszem *-) )
 Szivecskés gombocskák ^^ A kisütés után jöttem rá, hogy nekem van ilyen pici kiszúró formám -.-", na mindegy, majd legközelebb ;) Olyan kis amorf alakzatok :D ...de hát elsőre....*)
 Gülü szemű nyúlpajtás, vagyis Gülüke ^^ Már tervezem hova is fog kerülni, mire is fogom felvarrni, ezért is van rajta az a két kis lukacska.
 Tavaszváró tulipán (és mert annyira szeretem ezt a virágot ), ő is felvarrásra vár. :)

2 megjegyzés: