PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Képekkel, gondolatokkal, mosollyal :)

2011. január 22., szombat

Képekkel, gondolatokkal, mosollyal :)

Nos, amint már az előző bejegyzésemben írtam, rajzolok majd valami újat, vagyis már rajzoltam, még tegnap. Mivel a vázlatfűzetem már rég betelt, így egy kósza ív háztartási csomagolót szétszabdaltam. :) Jól esett csak úgy firkálgatni. :)
A ceruzák, melyekkel dolgoztam nem sima színesek, hanem miután felvittük a papírra, egy vizes ecset segítségével tovább dolgozhatunk a színekkel, mintha festenénk. :)

 Egy kis érdekesség: Ma, miközben rendet raktam az íróasztalomon, megláttam ezt a papírzacskót, rajta a karácsonyról megmaradt pár darab tűlevéllel. Nem beállított kép, a véletlen műve, nem hagyhattam megörökítés nélkül. :))
 Egy kis tavaszvárás. :) Ugyancsak pakolgatás közben bukkantam rá rózsaszín, madaras noteszemre. Még szeptemberben vásároltam, még akkor sem tudtam, hogy mit is fogok bele írni, de úgy éreztem meg kell vennem. =) Lapjai máig üresek, de akárhányszor a kezembe veszem, megforgatom, átlapozom, mindig elmosolyodok. :) Igaz, hogy csak egy tárgy, de békét, nyugalmat és boldogságot sugároz. Különleges... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése