PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Hosszú hétvége...

2011. április 11., hétfő

Hosszú hétvége...

...ami gyorsan el is telt. Péntektől hétfőig (vagyis a mai napig) itthon voltam. Megírtam 2 tervezetet, és a szociometriával is szépen haladok. (-lekopogom-) :):) Szombaton Annával kézi meccsen voltunk, vásárolgattunk, és jól átbeszéltünk néhány ( nagyon sok) kisebb, nagyobb dolgot, problémát. Ma is készülődtem gőzerővel, szinte mindenre+ egy kicsit a húsvétra is. Ez a locsolóknak szánt ajándék megvásrálásában illetve tavaszi ablakdíszek készítésében nyílvánult meg. :D A délután folyamán kattintgattam párat. Pl. meglepődve tapasztaltam, hogy a földieper már virágzik; és az ültetett paradicsom magok már javában kikeltek és növekednek. :)
 Meggyfáink is felöltötték menyasszonyi ruhájukat...ezt a virágzós tavaszi időszakot egész évben eltudnám viselni. :D
...valamint Csipetkét is sikerült elkapnom egy kép erejéig, mivel állandóan mocorgott, forgatta a fejét, nem akart teret engedni a digitális fényképezőgépem megörökítő tulajdonságának. :P -.-" ...de csak csak

 Tulipánjaink is piroslanak, néhol azért sárgulnak is. :)
 Az első körömvirágok is bontogatják narancsszín szírmaikat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése