PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Félek

2011. április 12., kedd

Félek

Elterveztem, hogy meg fogok változni....mindenben, vagyis majdnem mindenben. Szépen megszerveztem, hogy mit és hogyan...de lassan úgy érzem, hogy ez csak nyűg nekem, egy álca, egy álarc, igaz, még nemigen látszódik rajtam. Viszont erőltetni sem akarom a dolgot...vagyis nem tudom, hogy tényleg kell ez nekem???? Valóban m e g  k e l l  v á l t o z n o m ???? Vagy ez az egész felesleges, mert jó, vagyok úgy, ahogy vagyok?????... nemtudomnemtudom... talán az emberek tényleg olyanok, amilyenek és hiába próbálják meghazudtolni magukat, úgy sem tudják, mert már az a "másik én" már nem ez az én....Félek elveszíteni a mostani énem, de néha utálom is, néha a másikat kedvelem, néha a mostanit szeretem. Ott állok a szakdék szélén szárnyak nélkül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése