PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Humpalabumpalabumbum :D

2011. április 13., szerda

Humpalabumpalabumbum :D


Lélekben gyógyultabb vagyok a tegnapi állapotokhoz képest, fizikálisan viszont ráz a hideg, gyomorideg. :S ...de úgy érzem, hogy a mai alakításom valami fenomenálisan felülmúlhatatlan volt. :D:D Ejj- ejj, még én is meglepődtem saját magamon. :D (y) Ezzel is bizonyítottam , hogy lelkileg erősödök, mondhatni "bekeményítettem" XD " Csak így tovább Sunny chan!" ;) M i n d e n  r e n d b e n  l e s z! :)Keddi természetismereten Brigi tanított, én bíráltam. Klassz kis óra volt! ;) Ma Kriszti tartotta a technikát, húsvéti tojásokat festettünk. :):) Anyanyelvin Laci referált, jövő héten pedig ZH várható. :S ...ráadásul 3 (!) -.-""" ...ott vannak a csoport előtti tanítások, de nagyon senki sem akar már vállalkozni...+ anyanyelvire egy tervezet..... Miért mindig mindenki az utolsó hetekre tesz minden sz******t?!
Nadena :D ...túléljük...túléljük...ha elég sokszor ismételgetem, még el is hiszem XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése