PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Eső, eső, unalom...egy kicsit lehangolva :/

2011. június 30., csütörtök

Eső, eső, unalom...egy kicsit lehangolva :/

Az utóbbi pár napban rajzoltam, festettem, de csak úgy tessék,lássék módon...Esik az eső, rossz is a kedvem, unalmamban takarítok x) (pedig már elfogyott a takarítandó felület) Most csak 3 képet mutatok, a többi A/3-as, szkennelésre alkalmatlan, a fényképezőt meg nem volt kedvem elővenni... Ilyen időben még fotózni sem lehet, mármint kint a szabad ég alatt, "szürkék a színek"

 Ezt még nem fejeztem be...majd :)

Tempera tojással (!) keverve, hogy élénkek maradjanak a színek. :) Ezt az ötletet egyik fősulis rajztanárom adta. :) Kipróbáltam, pancsoltam, majszoltam a színekkel, bár semmi motiváltásgom nem volt a mázoláshoz.

Nagyon rossz, ha valakit barátodnak hiszel, azután meg hiába próbálod tartani vele a kapcsolatot, ő nem tart téged elég fontosnak ahhoz, hogy találkozzatok. :/
Ez van, nem mindenki lehet a barátod, de mindenki lehet a tanárod.

16 évesen sokkal egyszerűbb volt minden...azok a nyarak kedvesek számomra :) ...az emléke már igaz megfakult, és az az öröknek hitt barátság is, mint, ahogy ez a mostani is....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése