PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Sunny chan jelenti :)

2011. június 29., szerda

Sunny chan jelenti :)

1. Egy régebbi bejegyzésemben említettem, hogy nyertem, mégpedig Niki nyereményjátékán ezt a csudiszép nyakláncot.^^ Nagyon szeretem viselni, sokan meg is dicsérik. :)



2. Tegnap előtt varrtam, mégpedig egy "Tildás táskát", ennek a könyvnek az alapján,

bár igaz, hogy elsőre elég könnyűnek bizonyult a leírás, de, amikor belefogtam, összekuszálódott minden :@ Így többszöri varrás, és a varrás kibontása után úgy döntöttem, hogy kicsit átalakítom a leírtakat, így készült el az én nyári Sunny-s táskám :)

 Kívülről....
 ...belülről :)
3. Körmöt festettem, és mivel az ismerőseim közül sokaknak tetszett, így gondoltam megörökítem. :) Az alapszín eredetileg egy elég sötét lila körömlakk ( Miss Sporty clubbing colour), erre került egy csillámos fedőlakk. Számomra kicsit szokatlan ez a nagy "sötétség", de szeretem. :):)


4. Így nyár közepén, nagymamám egyik tyúkja 2 (!) kiscsirkével lepett meg minket...erre aztán senki sem számított. :D Még kicsik, így - a patkányoktól és kóbor macskáktól- féltve/védve esténként a szobám sarkának lakói. Nappal a nyári napocska melegíti őket, éjjel pedig "instant napfény" biztosítja a megfelelő hőmérsékletet. :):)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése