PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Parki séta mori stílusban ^^, unaloműzés, fényképezés, miegymás :)

2011. július 1., péntek

Parki séta mori stílusban ^^, unaloműzés, fényképezés, miegymás :)


Mivel,délután elég jó idő volt a reggeli cidrizés ellenére, így sétáltam (- és persze fényképeztem/videóztam-) egyet a parkban. Az a néhány járókelő elég furcsán nézett rám, hogy mit kattintgatok össze-vissza x), lehet, hogy azt hitték turista vagyok xD lol // 'Én nem beszélni magyar, én lenni külföldi. ;D' //
Szeretem a fákat, a közelségük feltölti az embert, az a sok zöld, a szél susogása, madarak és a belső csend, ilyenkor át lehet gondolni néhány nyomasztó ill. fontos dolgot. Jó, ha az ember befelé is figyel néhanapján. ;)








Később meglátogattam mamámat és nenámat, este 10 után indultam haza gyalog (egyébként biciklivel közlekedem♥), így egy kicsit paráztam, hátha a nagy sötétben elvisz a mumus.... XD ...de hála az égnek n e m ;D, így próbáltam néhány éjjeli képet készíteni a kedvenc helyeimről, lámpáimról, fáimról. (Igen, nekem ilyen kedvenceim is vannak -.-' x) ) Igaz, ezek a dolgok, leginkább az esti fényben tetszetősek számomra, de megpróbáltam megörökíteni, több-kevesebb sikerrel. :)





Kedvenc padom :)

  A nyugalom gondolata az ülő macskában rejlik...ill. ez esetben a szundító macskában ;D  Miután hazaértem Panna cicám kibérelt egy kis szundi erejéig. :):) (nemsokára le fog babázni)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése