PitaPata Cat tickers G o n d o l a t gombolyag: Sütis, körmös, könyves, fényképezős :)

2011. július 6., szerda

Sütis, körmös, könyves, fényképezős :)

Mivel nincs túl sok ötletem a rajzoláshoz, varráshoz, ékszerkészítéshez stb, így fényképezek, sütök, olvasok. :) /..néha firkálgatok a vázlatfüzetembe...de jujj...borzalom a köbön -.-" ...nem tudom mi lehet a baj :S /Szombaton halfőzőőőő! :D ...alig várom ^^
Tegnap Andi tanítgatott gitározni, már kemény 4 hangot megtanultam lefogni :) x) (A, D, E, G) + már megyeget -igaz, hogy döcögősen- Noémi Virágtól a Soha még című dal...


"Olvasósarok" :)
" Van, akinek a könnye kicsordul a fényben, és van, aki elrejtőzik könyveivel a sötétben."



Gyümölcsös (ribizlis), joghurtos süti ^^ nyammm :) A receptet Evi blogján találtam. Csak annyit mondhatok, hogy naaagyon finom, hamar el is fogyott. ;)


Hjájj, ezek a macskák ;D fotózhatalanok:D mivel mindig csak izegnek, mozognak, alvás közben, pedig ritkán lehet jó pillanatokat elkapni. :)

Cimi
Glóri

...Mazsi, pedig túl izgága volt :/ ...majd legközelebb ;)

Heti köröm: rózsaszín :) 


 Ma anyuval kimentünk a temetőbe rendbe rakni a sírokat.... mivel nem számítottam túl erős UV sugárzásra, így nem használtam fényvédőt, így, amit nem takart a felsőm , az szépen leégett -.-" ....foltos O.o x)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése